VICEVÆRTER

Foreningens viceværter er Kevin, Ronnie og Johnny. Kevin og Ronnie bor i foreningen. De håndterer de fleste forefaldende opgaver i andelsforeningen. Viceværterne sørger for at vores andelsforening er pæn og ryddelig. De fejer, rydder sne, skifter pærer mv.

Du kan rette henvendelse til dem, hvis du f.eks. har problemer eller spørgsmål i forbindelse med:

• Affald
  • Manglende lys i fællesarealer
  • Skader på fællesarealer - herunder vaskemaskiner og tørretumbler i vaskeriet, der er i udu
  • Problemer med din andel som f.eks. vandskader, forsyningsproblemer med vand, varme og el
  • Problemer med TV-signal, internet eller lignende er ikke noget viceværten kan hjælpe med. Her skal du kontakte din udbyder

Telefonnummer og email finder du under kontakt her på hjemmesiden. Disse er også tilgængelige på opslagene i trappeopgangen og ved skraldeskuret.

Viceværtkontoret ligger i den ende af gården hvor porten er.